Sunday, May 28, 2006

滂沱大雨的假期

上回提到星期日因落大雨應返工與否,結果...係放棄咗,改為留家工作!碰巧今個weekend又係落著滂沱大雨,嘿...點解總係唔駛返工放假時先落大雨呢!搞到想好想出街逛逛嘅心情也給破壞了!

逢星期四都係不詳日子,剛過咗嘅星期三又連踩通宵做到星期四晚,又足足三十八個鐘頭冇瞓過了!=.=...返到屋企就好似死屍一樣冇晒力,妝沒御下就連涼都沒沖就連忙跳上床搵周公,一覺瞓到天光咯~~本想自行決定翌日休假一天,但係因為阿頭晚上就搭夜機走人,開始放佢兩星期大假(真係羨慕死人嘞),所以要趁佢走人之前返公司捉住佢傾傾工作事宜,如果唔係,佢就真係夠膽死就咁走咗去乜都唔理由得我黎緊兩星期死咯!畎因為兩星期後要完成晒所有施工同要陸續同contractor夾,試問我一個人點搞得掂所有coordination work 呢!點知下午等咗佢兩個鐘,等到同佢傾嘅時候,佢竟然一句就話我冇問題,可以自己搞掂!!嘩,講笑咩,點可能冇問題呢!有d問題係要埋首畫先知架,刑到昤時都唔知可以問邊個嘞!佢越話冇問題我就越覺得問題大,壓力真係大呀,好怕到時背上隻黑鑊先知太遲囉!其實由上星期開始,佢一早已經in hoilday mood,好多嘢問佢時都冇平時咁上心,搞到我同其他同事好無奈!不過都好,等我地發覺原來佢都唔係機械人黎嘅,都會同要休息充電,人之常情嘅!

No comments: