Monday, May 15, 2006

一週大小事

好...首先等我自己記番呢個星期嘅大小事...

通常星期四都要過大海見客開會,所以每個星期一二三,一定要趕頭趕命咁趕project,尤其係Wed都例必變成要開通宵嘅日子,真係好難捱好辛苦,數數手指返咗呢份工只有兩個半月,已經開咗4次直踩兩至三日嘅通宵班了,呢個數字自己都覺得好驚人!!原來自己係可以咁捱得架喎......星期四開完會返到HK已經夜晚9點多,返到屋企食埋飯都11點!雖然好攰,不過今之呢個會有別於以往,因為由於個client在design方向上終於達成了某程度上嘅協議,只要稍稍作出某些改動就可confirm出圖了,唔似之前不斷改到好像徒勞無功,白費咗通宵嘅辛勤咁~~所以開完會果刻就好似鬆咗一口氣一樣!可能阿頭都有同感,所以佢今次冇上次咁可惡只叫我瞓晏d就返工,而係叫我瞓番醒個人,下星先再接再厲趕下個stage嘅submission,換言之即係可以放假囉,即刻覺得佢頭頂多番個光環呀~~~
"
除了終於可以明正言順咁瞓番個好覺放番一日假外,開會完會果晚返到公司放低嘢時竟然發覺枱上原有嘅廿舊mon換來一個新嘅19寸LCD mon,超級興奮!!原來係因為早兩三日前向公司反映過個舊mon有問題,加上阿頭之前亦提過換LCD mon俾我,心諗佢都只係隨便講講便算,都冇諗過佢真係會幫口爭取,效率仲出乎意料之外添!!呢d咪就叫"一啖砂糖一啖A"囉!放我假之餘仲換個新mon俾我,心明一定會係"受人錢財必要替人消災"嘅道理,因為返完假next week返黎又要十日內趕起一堆施工圖囉,到時又會做到死架嘞!好驚呀~~~

weekend佢唔在港,所以順理成章星期六唔會在office見到佢,咁梗係"蛇"得就"蛇"啦,10點幾先返到公司,一心打算返公司只係執拾一下凌亂不勘嘅工作範圍,決定一切待下星期一返黎先再做!所以...今個weekend終於可以輕鬆一下,今日仲可以陪下mummy過母親節呢!

還有很多工作以外嘅事想說,但攰了,明天待續~~

No comments: