Sunday, June 04, 2006

中間人的苦處

呢個星期好忙,忙住做d非自己工作範圍內嘅事,鬼咩~~阿頭拍拍pat pat就放大假,交低大堆大堆手尾俾我跟,首先係叫我做好自己果part之餘,仲要幫另外一位資歷較淺嘅同事手,因為佢係ass. architect而唔係ID,對matieral selection同fixing唔係咁熟,所以叫我協助佢果part揀料同design,其次就係Thu開會果時幫佢同d contractor夾!>>>>>>即係叫我睇住佢囉!=.=結果,我端午節咪又係要返工做到半夜四點囉,,簡直想死呀!!最慘嘅係所做嘅只係應付Thu嘅會,好多同自己負責果part冇直接關係嘅"他人"鎖事,日日做中間人做admin做聯絡...etc.,根本都未有時間正式畫自己嘅圖,damn!!唉,大嘅唔在就難為我呢d做中間架嘞,自己都未顧掂,唔上唔落嘅併真係做到死咗!

Thu開會就只係自己同個同事過大海,同client開例會,硬住頭皮對住成班一望就知經驗老到嘅人,拼埋自己就好似新手一樣,覺得自己講嘢唔夠convincing但又要裝出一副立場好堅定嘅樣子撐場,同事仲要"懵下懵下"好多嘢根本要自己負責嘅又未做好,structural嘅嘢我根本又唔在行,我嘅角色就係解答有關inti嘅嘢, 所以想幫口都幫唔到,結果咪被班contractor問到口啞啞,最後我變咗做打完場嘅人,話後補d資料俾人地囉,不知幾尷尬!不過反而自己果part都好彩有驚無險度過,開完會反而有d成就感呢!因為好似都未試過自己同班客& contractor deal,以前就算見客都頂多一個或一對couple用戶,而家要對嘅係講緊一個發展商嘅客同一班建出成個屋苑幾千個單位嘅contractors,梗係震過貓王啦!

雖然係忙,但冇阿頭在,心理上都輕鬆小小~~至少今個weekend我可以選擇放自己假,真係返咗5日半咋,哈哈!一於置諸不理,一切留待下個星期返工再搏鬥過!

No comments: