Monday, May 22, 2006

間歇性的壞脾氣

平時做嘢都唔係快架啦,呢兩日天氣仲要烏雲密佈,整日落著滂沱大雨,搞到工作效率再見新低~~~可能天氣真係好影響自己嘅心情同脾氣,所以......昨晚發咗佢好大而又事後覺得幾無謂嘅脾氣,好耐冇咁對佢咯,火氣過後都覺得自己有d過份,人家唔係一定要受我氣架!(其實人真係自私,永遠睇唔到自己而總係expect人家有如鏡裡面嘅自己~~)好彩,佢對我呢d間歇性脾氣都已習慣同了解,不明嘅只係點解會發生在昨日,不過呢點連我自己都解釋唔到呢~~最後都不好意思地say sorry,反而得來嘅反應竟然係給佢逗笑了,佢就係這樣一個人了,從來都有給我對症下藥嘅一套方法!
(都係少講好了,雖然係私部落,但始終有人會睇到我講緊佢,還是保持一貫作風公平d好)

1 comment:

蠢豬Kenix said...

哈...同你果個一樣....隱形人囉!