Saturday, May 06, 2006

blog快要一週年,往後如何呢

今日終於可以放到公假了!哈哈....可以瞓晏d,睇電視,出街食tea,還有來個小shopping呢!!終於輕鬆一陣子了~~~

襯住今日假期,可以花多點時間給自己寫diary,其實翻看自己呢兩個月來所寫過的blog,發現95%以上嘅內容都係圍繞著工作慘況,實在是單調同負面!唔知係咪因為自己抱怨得太多,令睇到嘅朋友都替我擔心,真係唔好意思~~(或者大家都睇厭了.........只不過我是以一個可以完全說出心底話嘅心態去寫呢個diary,因為反正如沒寫上網,自己也會手寫diary的!)

所以在這幾日雖然冇寫,但心裡一直盤算著,考慮將這個blog關門大吉,搬到另一個沒有公開嘅blog再寫,咁樣就可以兩全其美,沒有顧慮之餘又可繼續完全寫出自己嘅感受,還可多寫一些其他很少提嘅事呢~~

不經不覺發現原來keep住寫blog都快有一年時間,估唔到自己咁有恆心,低估咗自己添!anyway,5月29日前仍然會寫在這裡,當作一個一週年回憶都好! ^.^好好考慮調整一下先......

1 comment:

蠢豬Kenix said...

thanks,my dear!
其實朋友間唔洗一定要打電話傾下計先叫關心,你黎睇下我死得未,我已經好開心架嘞...
hehe...或者我會考慮下給你一個permission進入我個私blog啦~~^.^