Saturday, December 10, 2005

HK Disneyland

昨日朝10點都未夠就去到Disney玩,都不知幾多人呀!事緣阿大口仔識人帶挈拎到free tkt入場,咁梗係冇執輸跟埋去玩啦,可以慳番$295喎,哈哈!

除咗早上稍為清涼,天氣大致上都唔錯,中午時仲幾熱下添!之前成日聽到報導話HK Disney好細,冇預期咁多人去,員工service差等...但就我所見,其實又唔係咁差,地方係就係真係好細(唔玩game嘅話,相信30分鐘可以行完整個樂園,行多一兩次就可以認得d路),不過員工嘅服務態度都幾好呀,好似餐廳食完嘢d阿姐會好快手走埋黎有禮貌問咁可唔可以收咗d嘢,又話多謝光臨咁~~仲有果d在四圍都有souvenir售賣亭嘅staff,明知大部份人只有係咁試卡通帽影相而唔係真正會買(正如我地呢d!),有個姐姐真係好nice任我地試戴又主動suggest我戴邊款然後仲幫我地影合照,呢d服務態度冇得頂啦!

game方面就...真係嘆一句"把鬼"!尤其係果個出晒名嘅Space Mountain,真係好失望,完全feel唔到有坐過山車嘅刺激感,礙於地方限制問題,個space唔夠黑同唔夠多起伏位,同在LA玩過果個冇得比呀!好彩拎咗fast pass唔駛等好耐~~其他game大致上都等咗半個鐘左右,都合理嘅,因為如果冇人排隊又好似冇咗樂園嘅氣氛!掛排隊時不時耳邊都傳來操國語嘅同胞聲音,不過就好唔明白,眼見其實都有好多香港人,乜星期四d小朋友中學生唔駛返學,d青年中年人唔駛返工咩?!難道香港嘅經濟仲係差到好多人同我呢d閒人一樣失業?!

巡遊節目唔及煙花精彩,保持到去過其他Disneyland嘅水準!全個樂園最值得推介嘅係果兩個"Lion King"同"Golden Mickey" shows,仲有另外一個3D show都非常吸引,值回票價!去至於食物方面都OK啦,唔算太貴食得入口嘅,$40碟粉麵飲有杯熱茶送,飲品由$10-$20不等,只要唔抱住高要求嘅心態光顧,係可以接受嘅!

總括而言,Disneyland都係啱小朋友玩多d...
Entrance

1 comment:

蠢豬Kenix said...

我都係"掹"車邊搭上搭跟人入去,人地只可以每次帶3個人朋友入場,咁點叫堆埋你呢~~