Wednesday, December 28, 2005

年尾中獎

上星期放紅假之前收到郵局通知去拎掛號郵件,仲一連兩封同媽咪一封,心想點會咁啱架,一定係媽咪參加果d乜乜日報送大禮抽獎,悄悄擅自用咗我嘅ID黎填抽獎表格,仲同我拗話如果抽中報紙點會咁大手筆俾十幾蚊一封發出掛號信件黎通知得獎,哈!所以今日去揭盅,一如我所料,真係抽中!雖然唔係咩大獎,不過有$500 WING ON cash coupon and $200 supermarket coupon都算唔錯啦!估唔到我有d小財運喎...可惜全數收歸媽有,不過唔係佢咁勤力參賽,都唔會抽中我嘅!

嘿,唔知d好運會唔會由此起呢?!希望首先搵番份好工,然後帶到落2006年啦~~~

1 comment:

蠢豬Kenix said...

哈...成係貴言啦!