Saturday, December 31, 2005

Happy New Year!!

繼上次在平安夜去2nd In份工後,早兩日又再收到果間公司叫我昨日朝3rd In! Godness!臨近new year好有holiday mood,都諗住暫停搵工盡情普天同慶一下,過咗Jan 2 至再黎過,昨日原本已經有晒schedule,諗住上午執嘢等下午送新床黎,然後晚上約朋友出街~~~點知就俾呢個call打亂咗計劃!老實講,收線後真係有一絲衝動唔去In呀,奈何都要向現實低頭!其實上次2nd In,個senior都講會再call for 3rd In,即好大機會請我,只係循例見見個GM,otherwise,唔會咁有誠意同我講成咗個幾鐘啦!自己都有把握嘅,只係覺得間公司又唔係咩intl firm,recruit一個人要in 3次好費時失事...

結果都好順利完成個interview,個GM話請我同俾時間我考慮,但...自己又覺得呢份工唔係first priority,就算返咗都未必長做,如果答應咗都似乎睇短期回報可以早日有$用,唔駛等到過完農曆年先至有工做~~但一旦返咗工又好困身,好難再可以抽到時間見工,唉!好煩呀,究竟應否為著一時之急去返呢份工呢?或是放棄呢?!

今晚係除夕,希望人人都有個開開心心嘅2006!

Happy New Year and all the best!! ^.^

No comments: