Tuesday, July 18, 2006

黑色星期一

星期一應該係放完個weekend後精神奕奕,最有心機打扮返工嘅尸日子,但點解......今日總係令人沮喪嘅?!返工前一個look,放工後完全一個"殘"look......

近期公司其他同事好似杷對地游閒咗,好似今晚未夠8點半全公司嘅人都走晒嘞!連早陣子跟我同team嘅同事亦因抽離調到其他project,可以有番安定日子過,至少唔洗晚晚做到冇收工時間!而我自己....仍然做到死...仲越來越孤身走我路一人做晒一個要執手尾執死嘅project!!今晚又一個人做到11點幾先返屋企......

下午無意中收到一個消息,肥仔同事向阿大夫resign咗,嚇咗我一跳以為佢做乜仲快過我唔做~~一問之下先知原來佢想跳草裙舞想加人工,大夫果然要搵佢明日食lunch坐低傾傾,其實都應該嘅,probation過咗三個月老闆都冇任何表示仲要做到死!佢嘅行動提醒咗我自己其實probation都過咗好耐,係時候要為自己爭取下應有嘅回報,然後再作考慮去留嘅問題~~~

正當下午忙個死嘅時候,竟然收到一個好搞笑又出奇嘅sms,有個朋友上文唔接下理地無端端勸我唔好成日掛住O.T.,多d同下好男仔去街喎~~哈哈,真激死!而家好男仔一d都唔易搵,真係好睇緣份嘅~~其實d朋友係咪好驚我嫁唔出冇人要呢?....仲心急過我嘅!

No comments: