Saturday, July 01, 2006

網絡上的友誼

因為前晚開夜嘅關係,昨日就自我行決定返下午先返工,好等可以瞓到遲d起身~~可惜被Mum10點未夠就嘈醒咗叫我幫佢fax喎,唉...激死呀!

返工前同咗mum阿姨同表弟去咗tst regal hotel 食buffet,都幾抵食喎,而家做緊promotion$79位+10% 正價$148 嘅service charge,Mum有coupon$138二人價,加埋一都係80幾,款式以lunch buffet黎講都算多選擇,可以食到飽飽先返工~~成個buffet lunch period都係兩個鐘,但一早就full booking全部坐滿,mum都係兩星期前訂枱,好奇怪囉,雖則係抵食,但要要成$90一餐lunch,估唔到都有咁多人食,仲係平日喎兼好多似係一家大細黎食,我呢d就話份工無定時,人地返工我放假啫,唔通個市真係咁好景,d人平日一樣唔駛做?!還是香港呢兩年實行咗暑假彈性上班時間呢?!哈哈....好似自己返咗呢份工之後都冇試過食一餐lunch食鬼得咗游閒嘞,好似d阿太咁添~~

由於夜晚約咗人嘅關係,下午叔返到公司就立下決心要6點半走人,好彩都順利,開咗個會同做咗d follow up就走人,真係好耐都冇試過咯,步出office嘅時候腳步係輕輕鬆鬆的!突然間覺鬼得自己似轉咗做一日正常office lady呀~~^.^

其實夜晚約咗已經有足足兩年冇見認識咗4年嘅net friends,上一次又係第一次見面已經係兩年前summer返HK時嘅事,果次約得好急又突然,因為4個中有一個唔係香港人,而果時我地3個又分別在地球不同角落生活,一個HK一個UK一個US,有一次見面嘅機會實在好難得~~今次雖然欠決咗一個,但氣氛仍然好開心同輕鬆,4年前一個機緣下由一個forum將4個不同背景嘅人牽引埋一齊,雖然不常見面,但隨著歲月大家都成長了,一見話題仍是滔滔不盡又互相關心,感覺好好!所以呢,佢地令我相信原來網絡上都可以有真友誼,會有講真心話嘅人呢.....真係奇妙~~~

唔知大家下次見面會係幾時呢?....

No comments: