Saturday, July 01, 2006

可惡的毒蚊

以為今個星期三可以唔洗駛開夜,點知都係因為要等阿頭夜晚11點返黎交帶開會嘅嘢,結果都係要做到半夜4點先走!! 上星期自己開會遲大到,今次輪到阿頭嘞,8點半船15分鐘前約咗佢碼頭等,打俾佢先話在仍在洗手間,叫我同個同事去先,哈~點知落船後收到佢電話,原來佢已經到咗,聽到十分驚訝,冇可能佢會快過我地存架,原因只得一個~~~搭直昇機囉!阿頭真係威,居然花上仟多元搭只有廿分鐘路程嘅直昇機,為的只是一個例會!所以話全公司老闆級嘅人仕對抗$係冇concept,真係冇錯架,我呢d打工仔唔知幾時先有d豪嘅機會大灑金錢呢?!

之後落咗地盤同contractor夾施工進度,嘩....天氣熱之餘,冇著到長袖衫結果就俾d毒蚊咬到手手腳腳滿是"蚊爛",痕到我死死下,真可惡~~個同事話d蚊一定針到地盤工人冇晒驚喜兼冇肉食,見到我呢舊新鮮嘅肉當然唔會放過,所以在場嘅工人對蚊咬根本唔會當作一回事囉!

早排睇"男人之苦"時,有集講到帶白色安全帽做PM嘅劉松仁誤以為李思捷係新人AA,在地盤時誤叫佢帶黃色安全帽而搞出一堆笑話......星期四果日我帶上白色安全帽,即刻問有關人仕其實電視劇所講安全帽顏色顯示職級嘅真確性,如金色屬老闊級等之間類問題,原來唔係真得晒架,不過至少黃色同白色就真係有分別嘅......

No comments: