Friday, June 09, 2006

難逃一劫

上回提到以為睇醫院門診就可以慳番d$,但食咗藥同滴藥水似乎仲要痛得厲害,結果星期日半夜瞓到兩點幾就被耳仔痛醒咗,一直到天光都睡不著,最終都要再到法國醫院睇耳鼻喉專科,呢個醫生都幾耐心同有醫德,不過就"寸"d,話我個鼻冇事就唔好好似好過癮亂"呻",因為好易造成中耳炎喎~~佢一之次開過咗d退燒同胃藥加鼻敏感藥俾我,埋單盛惠$690!!唉....加埋上次門診,無端端要破大財成千蚊,唔止耳痛,"肉"都痛埋呀!

睇完醫生打過電話返公司話下午先返工,就返屋企瞓咗兩個鐘,然後好不願地起身返工~因為食咗d藥一如醫生所開嘅藥方所料,全身發熱不停出汗又頭重重頭痛,返到公司都做唔到d乜,頂到6點多就走返屋企咯!d藥嘅副作用真厲害~~

星期三晚又做到朝早五點,返屋企沖過涼換過衫,今次叫做有45分鐘眠一眠,跟住"的來的往"趕返公司執拾過大海開會咯~~今次直接落地盤同班contractors開會,除咗自己同客戶方面嘅admin兩個女仔之外,對住全部都係男人,d建築工人見到我帶著安全帽四圍走,就覺得好出奇咁目光一直盯著我,好不自然呢!其實香港嘅地盤見到女性巡視,其實都好普遍,有什麼好奇呢?!

今個會總叫開得順暢,唔知點解,這陣子好似已經習慣沒有阿頭嘅日子,自己同同事雖然硬著頭皮應付好多新事物,但壓力總好似冇阿頭存在時咁大!星期日佢就放完假,星期一我就死期到咯,好驚呀!

No comments: