Saturday, June 24, 2006

失策遲大到

好熱好熱呀!!!.........一輪天雨後,呢兩日突然間熱起來,34度....香港嘅夏天終於返黎啦!又熱又痴簡直想死呀! 見到咁好太陽,即刻有去沙灘晒守太陽嘅衝動,好想晒黑d呀...不過香港始終唔同英國,唔可以在自己屋企嘅yard隨意躺下晒太陽,要晒就要專程搭車去海灘,都好唔方便!

一星期眨眼又過咗,終於有時間黎寫下部落嘞...星期三晚終於唔駛做到天光先走,不過做到4點幾囉都叫好架嘞~~=.=原先諗住瞓兩個鐘7點返到公司print埋見客嘅圖,誰不知......呢一覺實在太好瞓!明明set咗鬧鐘,點知竟然唔響,一瞓就瞓到9點!!!咁啱家姐果朝唔駛返工冇嘈醒我,如果唔係老豆出廳食早餐嘈醒咗我,都唔知醒即刻彈起身望下個鬧鐘,仲同自己講咗句"大檸樂"!然後手忙腳亂咁即刻打俾阿頭say sorry自首,再打俾約好在公司等一齊去碼頭嘅同事,原來佢地響爆我手機同打去我屋企電話,只不過我熄咗機瞓所以聽唔到,搞到幾唔好意思呀~~之前幾次開通宵反而冇事,今次一瞓就出事,真係醜怪!最慘係同事唔知我未print晒圖,我要搭船過大海前趕返公司print埋d圖,沿途仲同繁忙時間碰個正著大塞車,結果去到澳門嘅地盤已經係中午12點幾!!開門入到去大部份contractors都走晒,只見到client嘅有關人等正同阿頭傾緊其他issue,頓時又覺得面矇矇不知好何是好,so embarassing!唉...早知佢地冇等我d圖, 就唔駛專程趕返公司print圖啦,就可以早d到到達地盤~~lucky that 阿頭冇怪我,只係自己覺得返工咁多年都未試過咁失策啫~~=.=

No comments: