Monday, February 20, 2006

結束自由人生涯

哈哈哈!我就快結束自由人生涯(衰d講句咪係糧地~),終於首得雲開見月明,有份full time job,下星期返工啦!定係叫柳暗花明又一村呢?!^.^ hahahaha.....

好在果間蜘蛛網門嘅公司冇打電話黎,等自己少了個在別無他選嘅餘地下去考慮做唔做......咁講好似大有想頭咗d,但都希望唔會發生~~~

今次呢份工一見即請,對方仲好急咁期望我盡快返工,仲越快越好呢!嘩,傻嘅咩!雖然我呢個真係悠長假期,但碰著近期嘅繁忙嘅"自由人生活",都至少俾數天我做埋手頭上嘅工作先,不過佢都好深明大義我嘅處境,最後都決定下星期先正式返工,睇黎我真係要開turbo快快手完成呢筆脹嘞~~事後仲發覺原來confirm咗今個weekend同"五美""遊埠"呢!傾schedule果時完全冇咗件事,好彩係去完返黎先返工咋!仲有仲有,今個星期開始要返兩晚學呢!唉,做乜突然間d嘢堆埋晒一齊來,好tight呀!做番份老本行後都唔知仲有冇時間上堂呢?!睇怕冇嘞,因為做得呢行都冇聽過唔洗OT架,in我果個人兄仲話公司d同事帶埋拖鞋返工方便在公司瞓喎!!死啦,懶咗兩三年嘅我,諗起咁嘅working life就恐怖,人大了,怕頂唔順呀!=.=

1 comment:

蠢豬Kenix said...

hehe......多謝你呀,老友記!