Thursday, February 16, 2006

無形壓力賀爾蒙

無形嘅壓力賀爾蒙空線上升!唉...雖然我都心急想快d揾到工,但係未遇到合適都冇辦法架...個個朋友都問"點呀,仲未揾到工呀?",然後經一輪解釋後就有第二句"咁慢慢揾囉"!佢地都奇怪我何解返黎咁耐都未揾到,因為按而家HK嘅economics,應該不太難揾吧~~的確係!career market係好咗好多,我亦到過不同公司in,但正因為機會多咗相對地轉工揾工又多咗,在公司有得揀candidates嘅情況下,自然competitive啦!都係果句,我揀人時人揀我囉......每每人家問起,我都覺得帶來咗好多無形中嘅壓力!其實只想講嘅係...我冇躲懶,並不是游游閒渡日,一直keep住揾工同做freelance,只不過對揾工有所期望,希望大家明白啦~~呢種壓力源自身邊嘅人多於自己,其實我想寫出黎好耐,不過又唔想朋友擔心,但呢兩日d聲音又傳來耳邊,所以不吐不快!

No comments: