Saturday, February 18, 2006

見工奇遇

今朝十點未夠又被樓上裝修嘈醒啦!!!阿媽仲晨早開枱打麻雀,可惡!!

昨日去見了一份工,嘩!勁驚呀!事原前日收到call,一聽到當對方講出公司地址時已經多少唔想去in,因為係在一幢大角咀嘅工業大廈天台內!!!心想大概都不會是好東西啦,可是還硬著頭皮去見...... 一如所料,上到十一樓出要行一層樓梯先到十二樓天台!先是找到一度生銹鐵門上有蜘蛛仔正在爬行,再試按掛在門側但又似壞了嘅門鐘,沒有人應門,自己仲忘記帶對方嘅聯絡電話,心諗應否就此走了還是應該等到對方來電呢?!幸好見到一位剛上來"天台"雜物間找東西嘅清潔阿姐,一問之下才知此門內原來仲有三對門,怪不得我拍了好耐門都沒人回應!!阿姐見我一臉無奈,就用鎖匙開了此蜘蛛門,然後真係見到三對門,結果我就再敲一次最後嘅門,就有個後生仔開門了.....

門一打開看不見房,一個四方空間只坐住五個人,驟眼見到兩個大概是老闆嘅男人加一個著suit嘅男仔(應該係interview罷了),佢地嘅對話幾乎可以清晰聽見,我在等之餘便四圍望,一片凌亂兼有點兒"骯髒",心想後悔來了見這份工,倒不如慳回時間回家還好,....結果等了半個鐘先輪到我,而見工過程同表現就ok啦,只係簡約到冇填form同冇提及過salary囉!但似乎個老闆好急住請人用,還問我幾時可以返工~~嘩,若然佢真係打黎請我,究竟做唔做好呢?自己係咪寅係容忍到在"重門深鎖""一片凌亂嘅工作環境下工作呢? =.=

No comments: