Wednesday, February 01, 2006

不吐不快

今晚本來明明熄咗電腦沖涼,但又因為同咗某某msn傾咗一些感受後有所感,於是三更半夜都係要再開機寫低心中忐忑~~

佢問咗一d問題(p.s.唔係咩情人關係嘅問題),我又好坦白地講出自己嘅睇法,可惜換來嘅係鬧出不快嘅氣氛!>>>>>>
其實我唔明你這邊廂對我期望某些事,那邊廂自己又做唔到,咁點解要咁自私有所要求呢?!!要知我睇法時,到我講出你又唔啱聽,因為對呢件事上你根本就有一個期望我同你一致嘅standard answer,咁大家講黎有乜意思呢!!都唔知點解同你會咗咁嘅,一傾得認真d就火星撞地球水溝油!或者係係一直冇變過還是我自私咗呢?!其實我只係安於現況,唔想大家有什麼改變,咁唔係對大家都好d咩?~~

本來呢兩日有件開心嘅事值得高興,意外收穫咗一部二手新電話,本來諗住揾到工後獎勵下自己出買部新機,而家唔駛花錢買仲有新機用,開心都黎唔切,但就因為一段對話打亂了興奮嘅情緒,諗落都唔值得嘅~~~~算吧,熄機瞓覺!

No comments: