Tuesday, March 14, 2006

OT

昨晚原本以為做妥deadline要完成嘅嘢就收工回家食飯,誰不知......8點鐘臨行前上頭先走過黎同我講份圖要出rendering即晚send俾個client,即刻"O"晒咀,即係要我OT唔洗走~~~其實要做都唔係問題,只不過都唔係last minute先同我講架!!做呢份工有好多講不出的難處,返咗2weeks好多公司做事模式同架構都冇正式有人同我講解過,好多嘢同以前做嘅公司好唔同,仍然係摸索階段,都未熟習同上手,但已經expect我做到佢地嘅模式而唔洗digest,真係令我有吃不消嘅感覺!

......結果,一做就做到凌晨4點幾先走,簡直收買人命呀!!真係好攰好攰.....好彩有個同事同我一齊OT,唔洗咁慘一個人~~於是由5點鐘一瞓就瞓到11點幾先起身,弄這弄那先施施然換衫返工,雖然可以返晏d,但其實加埋之前一晚趕freelance通宵,連踩兩晚真係敷十塊SK II都補唔番呀!=.=所以今晚一於唔理,7點幾就拿拿臨走人,一於明天的事明天做,反正賠命都冇人會多謝自己的~~~

No comments: