Monday, March 20, 2006

做咗死蠢

蠢咗嘞!!以為阿頭叫我last Friday放一日假,Sat先返啦....誰不知....已經10am先返到公司,可是仍然未見其他一齊OT嘅同事返到,佢地應該放埋Sat,於是咪1點準時走人囉!走時同老外老闆同,佢竟然同我講"i think u're not supposed to be here today",因為佢以為我會放埋Sat半晝囉!!!即刻冇聲出同唔知可以有咩反應,唯有回應一句"it's alright, i want to tidy up the space and follow up the material order",完全地做咗死蠢呀!好彩果3個鐘都快就過咗......otherwise,更"蝕"呀!

阿頭叫我放日假咪放一日囉,鬼知原來老闆suppose我放多日咩!好似今日兩個同事仍然未返工喎,即係我又做咗死蠢囉!!!人地又放多一日啦,唔知佢地係咪仲繼續放添呀,係的話我就蝕足幾日假嘞!!深深不憤添~~~=.=

No comments: