Thursday, August 18, 2005

朋友的第三者

昨日做咗應要做嘅事後,夜晚就去咗BBC屋企BBQ,天氣好好不太熱又不太涼,加上auntie預備咗好多美食,串燒雞,羊,豬,鮮菇,腸子,沙律...etc.,仲有auntie親手磨嘅豆腐花呀!yummy yummy!食之餘仲學咗原來要好多重功夫先至整得滑口美味,哈!唔怪之得以前整豆漿整極都唔好味啦!有機會返屋企整黎試下先~~

食到飽飽返屋企以為可以發個好夢,啊...點知發夢夢到朋友個男友有第三者,詭住我朋友仲要俾我見到!正在考慮應否話俾我朋友知之際,就有人按門鐘嘈醒我,haha...唔知今晚會唔會續夢呢?!又唔知我呢個朋友在此睇到,知唔知我講嘅主角就係佢呢,hhahaha!!

2 comments:

蠢豬Kenix said...

哈哈,我唔會咁stupid當真嘅...只係奇怪點會發夢個咁嘅夢~~

唔係係喎!

蠢豬Kenix said...

乜阿Chu Chu睇中Andy咩?咁好彩呀...hehe!