Friday, August 12, 2005

敬佩的人

剛從細佬度睇到佢提起姐姐(非親家姐),自己都心有所感,感觸起來!早兩日係佢嘅生日,近十年八年佢嘅生日都幾乎同佢過,記得舊年summer返港都趕及到醫院同佢慶祝,諗起都好似係不久之前嘅事咁,估唔到咁快又一年了!
唯讀是今年冇一齊同佢慶祝,真覺得有d可惜,好彩派咗細佬做代表,希望佢今年生日過得愉快啦...呢個令我常常掛心嘅姐姐,好堅強好令我敬佩,尤其係出事後呢幾年,雖然病情不見好轉,望見佢亦不禁令我心酸!望見佢就好似對住一塊鏡,從佢身上所經歷嘅,令我學到好多嘢,學懂幸福並非必然的,學會凡事要看得開,唔好時時將自己嘅事放大,世界上身邊仲有好多事還值得關心,更看到自己嘅微不足道...講就好似好誇張,但佢嘅堅強真係令我成長嘅寶貴一課!
姐姐,加油呀,never give up!

另外,今日係阿Jannie姐同一位冇聯絡嘅朋友生日,祝佢地生日快樂!

仲有,sina嘅星座對我真係幾準,話我今日係發霉星喎,又真係!
唉,呢幾日嘅心情好反覆,好需要一d指引...

1 comment:

蠢豬Kenix said...

haha,原來都有黎睇下架喎...