Sunday, August 28, 2005

AMOEBA magazine

今日無意中又俾我到d好嘢,話說從頭...唔知仲有冇人記得我嘅中學時代有一本雜誌叫amoeba,當時我就係佢嘅fans,期期都買,果時個個星期俾廿幾蚊買一本,對我黎講已經係好奢侈~~其實amoeba內容同而家嘅milk,姊姊等雜誌冇乜分別,多數係sell美容同時裝廣告,冇乜好睇!但當中amoeba有一樣嘢好吸引到我去買,就係佢嘅 graphical cover design同內頁有幾版怪怪地又好特別嘅Illustrations,我仲特登翻到介紹編輯人員名單中揾個Illustrator嘅名,諗住嘗試認識佢多d~~後來amoeba冇再出版,屋企書櫃亦放滿了冇位再擺,最後唯有割愛,只係揀咗幾期最鍾意嘅同埋撕下果d illustration pages keep住,其餘都掉晒!世事就係咁奇妙,估唔到數年後嘅今日,從sina無意中睇到一個插畫師嘅私人blog,起初都唔知呢個女仔就係自己一直欣賞嘅illustrator,再深入睇到佢post出黎嘅作品同提起amoeba先知,哈哈,唔知呢d係咪叫緣份呢?!

在"LINKS"果度post咗佢個blog出黎share,當中有幾句我幾有共鳴的:

"因為作為一個藝術的工作者/學生,外國的天空都是那麼的又大又闊,外地的生活、文化、人物、事物都會為自己帶來無窮無盡的沖擊。當然如果只像一般香港外國留學生一樣每天只懂坐在書房溫書,閒時上網ICQ 或者一日煲10集港產電影劇的話,你只會愈覺失落。"

No comments: