Wednesday, January 23, 2008

醫生篇

上星期四睇咗第一次醫生冇效....到今個星期一收工立刻再睇,不止冇效,仲咳到甩肺,氣管仲敏感添!!阿醫生仲幫我探熱,話我未退燒,仲有少少燒喎....咁大個人好少燒咁耐,真係百思不得其解?!嚴重重感冒連續兩日返工做咗幪面超人,咁啱另一同事又感冒菌入腸後復工,結果齊齊做咗幪面黨搞到隔離dept嘅同事冇人敢入我地範圍....hahhaha...

今朝咳到頂唔順兼唔好意思,同事紛紛叫我早退返家休息,連'擦鞋仔"都好有人性,叫我早d走去睇醫生.....但其實我想同佢講....一早睇咗兩次公司醫生,不過冇用之嘛!!結果都係要走去睇返自己睇開嘅醫生!!4點幾先交低手尾俾個junior放心離開,雖然唔係多咗半日休息,睇完醫生返歸都只不過係5點半,雖然攰....但果種心情尤其輕鬆,可能係因為終於唔洗帶住工作放工返家,5點幾又正正係一般人收工搭車返屋企嘅時間,好似感覺自己終於嘗試到正常人嘅打工模式一樣,明明只係早走兩個鐘,就好似偷得浮生半日閒......

經過好幾次睇公司醫生唔掂最後要睇自己醫生埋尾嘅經歷,証明唔洗$又貪方便嘅,真係冇差d架!返屋企即刻食咗一次藥,氣管真係靜晒順暢得多....早知一早就睇自己醫生啦!!唉.....

要快d好番....星期五六都有bbq聚會,恨咗燒好耐架嘞,快d好番好番~~

No comments: