Monday, April 02, 2007

續...CdG HK

可能因為自己對足這個重新被翻新的空間四十多日,入到店內第一時間觀察著的並非昂貴的衣服鞋襪,而始終是留意著裝修過後首日人客對店內設計的觀感眼神,還有察看四周有否被弄污等等...反而對著他人排隊入內選購的衣服,都用不上10分鐘就看完,因為看得上眼的都根本買不起! ~~唔知其他人有否察覺到我的行徑呢?!會否覺得我好奇怪呢?! hahah....

"襯"完熱鬧後打算離開時,被同事C叫了一齊跟老闆沈生,玲姐伉儷,公司高層及有關同事食晚飯,心諗到要跟一圍枱有份量人仕坐埋一齊飯局就很有壓力,但覺得如果自己唔去,project部門就只得一個site sup同事出席,部門阿哥又放假,一個designer都冇又好似唔太好,所以最後都去了...

這餐應酬飯設宴地點在灣仔某高級餐廳,一心以為只有一圍枱,誰不知去到先知到"大鑊",原來加埋有二十幾人呀!!同場還加插wyman,心理壓力越來越大,越來越怯!一張長長的枱有如Harry Potter裡魔法學校grand dining hall那張一樣, 重心人物坐在長枱中位,然後little potatos側坐在兩邊伸延,好衰唔衰自己被編到坐在最憎的"主席位",立即想拒絕就坐,但又沒辦法推卻,只好硬著頭皮坐下!

唉...最尷尬的是...當全部人坐下而大家不其然將目光都投視在我個主席位(因為一張咁長的餐枱,主席位通常都是焦點所在!!),矚目非常!!雖然離老闆位置都有一段距離聽不清對話,但當玲姐同老闆目光都望向我方向時,鄰座的其他人又望向我,相信老闆是在介紹公司同事給她認識,那刻就剛好到我!!最慘是我根本不肯定他們的對話,同老闆可能根本說不出我這potato的名,但為表禮貌又不得不點頭微笑,當場尷尬得想搵個窿捐呀!!莫講話guests,就連同枱食飯的公司同事我都未全部認識,完全可以想像到其他人望到主席位坐著個連名都不清楚的little potato的奇怪目光~~

結果...全晚隨了跟三兩個同事傾計外,其餘時間都不自然地低頭進食,唉......總之超級embarrassed同樣衰啦!!=_= 雖然現在回想起其實有幸能同知名人士同枱食飯,是很難得的,但這些應酬飯局真是一次就夠了~~

No comments: