Friday, November 10, 2006

失而復得

哈哈哈哈!!好開心呀!~~老天爺唔知係咪可憐我為咗唔見card holder而唔開心咗兩三日,今日竟然俾我失而復得喎!...

諗咗好幾日都對何時何地遺失毫無頭緒,但今朝起身,竟然唔知在什麼情況下睇到一張在supermarket嘅receipt,仔細發覺原來係用八達通付款,仲要係發覺唔見個card holder前一日嘅,咁就否定咗係在大嶼山返屋企果晚遺失嘅可能!同時縮窄咗唔見嘅時間地點範圍,於是走返去果間supermarket碰碰運,問下個職員有冇人執到~~~因為都事隔好幾日了,職員嘅答覆都如我所料>>>未有人同事執到!但佢都好好咁叫我留低聯絡電話,待佢詢問其他同事後再給我回覆!咁我當然預計執到嘅機會好渺茫啦!嘿...世事就往往如此,正當我打定輸數連八達通卡都支報失埋嘅時候,正在悠閒地歎下午茶時就收到supermarket嘅電話,通知我真係有同事執到,然後簡單向我查問一下card holder內嘅物件就叫我去領回!~~果一刻嘅心情簡直比執到"金"還要開心,原來失而復得嘅心情係咁開心架!媽咪見我收線後嘅心情興奮得彈起嘅模,就不肖一句話我個人就係咁,為咗些少事就好容易開心唔開心一頓~~又真係喎,我就是如此一個喜怒形於色嘅人呢!好小事都可以開心一番,又可以為咗一d事而滿面淚水,自己諗落都覺得搞笑!

可惜...因為張八冸達通卡已經報咗失,報失手續費加補領一共要多俾120大元,真係破財擋災呀!明知人地而家失業啦,仲要破財先安樂嘅!!

雖然我唔算一個大貪嘅人,但唔知會唔會有另一個失而復得發生呢?!

No comments: