Wednesday, September 28, 2005

領悟

好幾日冇寫下嘢,呢幾日都好勤力咁埋頭苦幹揾$$,幾乎冇出過呀!今日終於叫做完成得八八九九,下星期應該可以收埋d$嘞,哈哈!...
有幾樣嘢想講番,一是早兩日發夢自己坐飛機氣流,架機要突然緊急降落,在呢個緊張又刺激嘅關頭,隔離竟然坐住一個我唔想見到嘅人,哈,心想:點解我仍未揾到心目中嘅Mr.Right上天就要送我走,隔離仲要坐住一個唔係我最想見嘅人呢?!......end up我未搵到個夢嘅下場就紮醒了!醒來後令我回心一想諗,有時有d嘢真係唔可以強求,尋尋覓!覓過後,到頭來得到的可能並非如願,所以凡事都不必強求太多,一切隨緣,珍惜眼前嘅一切就最為開心吧~~

另外,近期滿腦子計劃,想做喱樣想學果樣,自己一直唔係果d善於運用時間嘅人,次次諗好下一步想咁想咁,到預定時間時又做不出來~~~呢個壞習慣改極都改唔到!睇黎真係要list out想做且要實行嘅事先得到!!anyway,乜都假,返HK後首要係揾番份工,冇工就冇$,冇$就乜都冇得實踐!講起工作,畢竟都有兩年冇正式做一份長工,突然間個心有d謊,好怕搵返一份好似三幾年前做過日日唔停做十二個鐘,做到隻"積"嘅工,諗落真係怕怕咯!不過呢個係HK社會嘅現實,要搵食都冇辦法啦~~~

No comments: