Saturday, July 30, 2005

黑到"墨斗"!!

(陰)
唉!.....都唔知呢幾日做乜,黑仔事件接二連三發生!!
繼差d被撞後,yesterday仲黑!前晚冇熄電腦就瞓著覺,朝早醒來睇到signal個battery就冇電,都覺得奇怪,因為插住"火牛"應該唔會顯示冇電架,restart咗後都仲可以用多三幾分鐘,點知話口未完就自動熄機!!之後試過不同方法再開都唔得,反而淨插battery仲有開機反應,於是打去IBM問下warranty repair,點知佢地竟然揾唔到我嘅registration info!!結果講電話花晒d時間仲冇結論,只叫我check email...都話明連電腦都開唔到又點online呢?!於是專程去internet shop上網check email,收到嘅reply只係叫我pack好部laptop but not incl the adaptor!!俾佢激死呀.....
worse still,諗住打返hk向阿哥求救,點知連個電話都玩我!!唔夠credit之餘又top-up唔到,結果要行到public phone打,收線後返到屋企又用唔到,唔知點好,果一刻係呢兩年黎第一次感到無助!!就算之前got frustration from study,都好似難唔到我....但今次就被d technology難到,真係慘呀!
好彩咁啱個朋友都係用IBM,於是借咗佢個adaptor試,得咗!證明只係個adaptor問題,都鬆番口氣...不過都要等Mon再打去問多次,希望快d解決到...今日斬都係暫時借朋友個adaptor用住先,之後唔知幾時先可以用到部電腦...唉!

No comments: