Friday, July 29, 2005

今朝可謂又驚又喜!從一個tutor口中得知原來其他tutors對我嘅表現,印象都唔錯,都不枉自己呢兩年嘅努力,是好是壊,佢地係睇得出嘅....總之開心啦~~
驚嘅就係過馬路時差d俾車車到,當時我邊行邊諗住同tutor果番薯對話,只係向一個方向前行,都冇留意到交通燈!!說時遲那時快,一架私家車已經向我衝過黎......到我聽到"咇"一聲長響時至發覺自己已經行到班馬線中間,而架車頭就已經駛在我前面,仲清楚睇到個女司機連聲破口大罵!果一瞬間先至驚嚇,十足電視劇中d人遇車禍時"張大個口得個窿,呆晒嘅感覺一樣,好彩架車唔係高速咋,otherwise......

自己過馬路從來都唔會咁唔留神,整乜鬼今次諗嘢諗到咁唔小心?!!

No comments: