Sunday, June 26, 2011

long time no seeeee

好好好好耐冇update個blog喇,對上一篇已經係上年9月嘅事!! 打從fb hit起後,多數時間都花在那裡留低一句半句,就連msn都冇log in好耐好耐......趁今晚又瞓唔著,就來寫一趟.....

不經不覺冇做工有7個多月,wow....自出黎做工以來都未試過放過一個咁長嘅假期,自己諗起呢個數字都覺得有d誇張呀!...睇返上篇話自己好想趁呢個假期好好整頓一下自己嘅生活模式,再諗起過去7個月有幾多想法得到結論,有幾多個計劃確實實踐到出來,原來....好似胡胡混混浪費了!=.=

想去去旅行...總叫去了一趟
想做lasik...總叫做了,但效果不好
想好好執拾房間同重整電腦back up....雜物總叫執過但總係同未執分別不大
想改變一下遲睡早起習慣從而調整好身子....總是嚐試但始終改變不到
想試試多做運動...總係冇行動
想從沒工作壓力下學習放鬆自己...身心總係越想放鬆就越難達到,反而頻頻失眠
還有好多想想.....明晚待續~~

4 comments:

Anonymous said...

你終於都upload啦....等到頸都長埋..
lasik做咩做得吾好呀??吾清楚呀???

蠢豬Kenix said...

冇UPDATE咁耐,乜...乜原來仲有人睇架?? ~_~...多謝你呢個忠實讀者支持...hahaa
上次3個月覆診,一隻眼近視+返50度,醫生話我加得算快,另一隻仲就有遠視...自己都FEEL到冇初初咁清,一遠一近睇細嘅文字同電腦有D吃力囉,搞到我好擔心,不過醫生話通常半年內D度數其實係唔STABLE,有機會會有上落...上星期又覆診反而話我一隻眼散光又回落,走咗去另一隻度,我自己感覺上其實就覺得冇淺咗,不過佢話都應該唔會再有好大差異再加得好多,所以都係再睇下進度喎,搞到我而家都唔敢對咁耐電腦,因好易眼乾同眼攰

蠢豬Kenix said...

你剛做完有咩感覺呀?效果OK嘛?...我日常望嘢就冇咩大問題,不過望細微嘢就差D囉,冇預期中咁SHARP,可能朦查查咗十幾廿年,所以要求要100%好清晰掛...
你呢幾個月都係唔好對咁多電腦,度數有機會有上落,要6個月先叫穩定D...

Anonymous said...

我係superfans呀嗎...hahaha..
下....咁效果吾係咁好喎.....咁你都吾好對咁多電腦啦...
我呀~~~暫時都ok.可能armarm做完成日訓都吾多咁玩電腦掛...不過對太陽耐d會好攰...我會小心保護佢架啦..你都係呀!!!