Thursday, December 11, 2008

有驚無險

好快就12月中旬了,今個月係我做咗呢份工(快兩年了)以來過得最輕鬆的~~

金融海嘨影響,公司宣佈未來半年香港區都沒有租新鋪開,繼而轉戰大陸市場開新店,此舉不但率先為我帶來12月的清閒,同時亦帶來裁員的恐慌:聞說每個部門都會陸續裁人,而自己部門已有人身先士卒:

上月底某日下午先同某某同事交收新鋪follow up,可是翌日返到公司已從其他同事口中得知他已"人間蒸發"了,連同大家say goodbye的機會也沒有,好恐怖的一件事呢!接著另一位大有potential成為2nd target嘅同事下午自己棄權resign了(大家都在猜其實她早就收到情報,與其被逐倒不如先下手為強自己遞信,否則,那有咁巧合的一件事今日自己遞信,翌日下午某某同事就人間蒸發....)自然流失政策,聽聞其他部門都有發生,因舉公司其實可以慳返唔少~~呢d政治黑幕,到現在仍然是個迷~~~

不到一星期,接著又多一個designer同draftman被揀中開刀,條件非即時走,而是美言下給一個月通知,一個月後走,名義上就算是自動辭職罷了!此等條件是好是壞,實在見仁見智!可憐的是,大家見到被開刀嘅同事照肺後連日以紙巾拭淚,冇得不同意之下又要在這鬼公司多坐一個月,實在是無聊得很!何不補$給人家即時走呢?!

以為是一次過行動一個部門兩至三個,十個部門共三四十個,餘下的應可放心,誰不知上星期某早上,HR阿姐竟急召我地一眾seniors(連我共5個)上31樓開會,上司還緊張地叫我地各自list out自己 on hand work待開會report一下,原因是公司將有2nd round裁人行動~~當時聽到心下一沉,今次開始擔心自己會成為目標,因為自己不到工三兩個月就有雙糧,公司大有可能揀正我呢d在雙糧前走慳返一筆...再者,下年上半年冇新鋪開,要炒主打做HK job嘅我當然是順理成章嘅事,難道會炒其他負責大陸team嘅同事麼?!......

上到31樓開過會,原來HR阿姐心有定案誰是目標:四個junior中走兩個~~叫我地開會就是要大家商量一下之後人手分配嘅影響...阿姐同時又向我地幾個sen,ior派下定心丸,暫時仍是安全的一群~~後來從新上司"姿整佬"口中得知一個意外消息:"你放心啦,阿姐都話老闆第一個開名唔'兜'你,所以你唔會有事"......其實對阿姐一向所講說話有所保留,跟本冇放在心去深究說話嘅真實性,後來言談間再從某某口中得知也聽過同一番話,心裡大概以為是小沈意思,但原來...此話嘅版本是出自大沈,聽到後真是萬般驚訝,估不到原來自己唔係細老闆身邊紅人,只要平時默默作業都會有人留意到的,不枉我啞忍早前的不快同委屈,總算有點安慰吧!
anyway,在於自己立場,呢番話聽過便算,就算係真,今日不炒你並不代表明天不炒我...冇事係絕對的,更何況我只是一個小小員工呢....

做好本份吧~~

No comments: