Saturday, March 08, 2008

最近

最近-有追看電視播的"最美麗的第七天",雖然故事真係做戲先會有,男女主角亦非演得甚出色,但確實看呢對螢幕情侶演出,總有一種吸引力,因為佢地確實都好相襯,睇得出彼此的默契令佢地演繹情侶演得好自然好喜歡睇到佢地sweet嘅感覺......哈哈,電視迷即係電視迷!
還有,套劇把在日本取景的地點拍得好美,睇完又令我好想好想放假去旅行,好想去好多好多地方感受一下...

最近-有次同個好朋友傾計,到談話的尾聲佢講:
"......唔係話要到結婚,但講真我都好想聽到你早日搵返個人依賴下,我都想你開心d,始終兩個人總比一個人好...."
聽完我好感動,感動你的了解,感動你的關心同擔憂,兩眶變得紅紅,眼淚差d流出......
好多謝你的祝福,多謝有你呢個好朋友!希望你都一樣,早日搵到你願意照顧的人~~

承認...這些年來,我仍是一樣的"眼淺"......+.+

最近-突然想將頭髮留長小小...

最近-想興趣增值...

最近-天天食西餐...

最近-好想買新相機...

最近-心態變了...

No comments: