Thursday, August 30, 2007

人家的喜訊

估唔到忙碌中咁快又一個月了,呢個月都發生咗好幾件事要記低,好似今日lunch就收到一個喜訊,同我一team嘅partner Joyjoy o黎緊10月尾結婚了!!^.^佢同男友在沙田T.I讀inti時認識(咁啱係同我一屆嘅隔離1107班),拍咗拖咁多年都依然"糖痴豆",所以聽到呢個消息都好替佢地開心,恭喜恭喜!!

其實joyjoy同我差不多年紀都快結婚了,自己呢?!人來人往,好似仍然未搵到一個可以付託終身嘅"對先生"喎~
=.=

2 comments:

Anonymous said...

吾~~咁就要加油啦!!!!因為宏觀我地個個,都好似冇乜邊個嫁得出咁~~hahaha~~~再咁落去,我地要夾份起姑婆屋架啦~!!!

蠢豬Kenix said...

呢d冇話加唔加油架喎,唔係你話加油就可以成事~~
只係過眼雲煙多過可以開花結果啫...

你點呀,好耐冇見你啦,見你屋企事同埋darling又黎,都費事打擾你,自己take care啦~~