Friday, December 15, 2006

無心插柳

前天做了三件無心插柳的事:
1)見工一年前剛由英國返港搵工時in過一間公司,當時冇被錄用,誰不知一年後,竟打來問有冇興趣作2nd in,估不到世事往往如此巧合,剛好現在失業要搵工,剛好家屋企廚房的鎖事差又不多完工,這公司剛好就打來....就這樣...匆匆prepare一些資料後,前日去了interview!想也估不到這間公司竟然是今次第一份見的工~~
同一個interviewee及interviewer,同一間interveiw房,但對話同感覺就完全不同了~今次較上次輕鬆自然,過程亦簡單好多,可能是我對想做這份工的意欲減退了,這點...從執portfo的認真程度已告訴自己了~~上年目標清晰,好努力搵一些retail industry做,可是事與願違,註定我要在inti & arch field打滾,好了...到今次轉工,自己竟然想做retail工的意欲減退了,經過一輪思前想後,反而想搵arch firm嘅post喎!大抵是剛做完一個大型樓盤的project,原來自己一手一腳完成大scale的project後,眼見自己個B面世,靚靚的刊登於樓書中同電視廣告雜誌中宣傳,兼且日日有幾佰人入場參觀,這種滿足感跟設計給single user比較,真是興奮百倍呢!
無可否認,亦這份工帶給自己許多辛酸,亦相對地帶給自己很大的滿足感~~奈何因某些原因不能再合作下去,是可惜的...唯有希望下一份工也能做到稱心滿意啦!
2)原本打算見完工後約了舊同事在舊公司附近拿東西給我,匆匆聊了一會就搭車去拿禮品,上了車後又給同事叫回,說有另一樣東西給我...原來是...我個B的出世紙>>售樓書!雖然印刷一般,但終於看到並可擁有一本,真的是多謝露芙同乃寶的幫忙,要不是一個幫我悄悄在公司copy個B的相給我,一個恰巧接替我做澳門個project而上午正正到過site給我多拿一本售樓書,我都冇機擁有它呢!Many thanks.
3)收到第一份聖誕禮物之前幫Client買嘢時做了不少公司的vip,早幾天收到其中一間高級餐具公司的職員來電,通知有份x'mas gift送給我,於是返完舊公司後便須道去了太子大廈取它的gift,原來是一套christmas'06限量版的mug同plate,都幾靚呀~~真是多謝!最搞笑的是事間都三個月了,但那兩個sales竟然在我剛踏入門口已經認得我呢!原來做便宜闊太都唔錯,有禮物收之餘又被殷勤款待....哈哈!

No comments: