Sunday, November 06, 2005

病魔捲土重來!

唉...乖乖咁食咗幾日藥兼戒口仲休息咗幾日,本應退咗燒剩番d咳,好番好多,點知就好衰唔衰,因為以為自己好番咪同朋友出街食飯飲嘢囉,返黎咁耐第一次見番班朋友自然開心,咪飲咗d酒,加埋在人多嘅酒吧吸埋d二手煙,咁就出事啦!!三點返到屋企個頭已開始感到頭重重,咪即刻上床瞓覺,瞓到8點半就醒咗瞓唔番,全身仲感到忽冷忽熱手腳"攰癩癩",feel到自己唔妥似發燒,拿拿臨再去睇醫生~~探熱又冇燒喎,只係感冒未清!嘿!最抵死係我同醫生講d徵狀,佢即刻問我係咪出夜街兼飲酒,我話到過吧佢就即刻話"咁一定吸唔少二手煙啦" "咪俾你媽咪知添呀"-.-...之後叫我暫時應避免去人多嘅地方,最後仲俾呢個uncle醫生幽咗我一默"繼續吸多d二手煙啦,哈哈"!搞到當堂冇聲出!-.-都唔知點解,離上次離開HK都不過是一年啫,每次返黎都適應唔到d天氣,兩次都大病一場,冇理由呢個土生土長嘅地方會令我難以適應,聽落好似好誇張咁!

其實昨晚同d朋友仔傾計,得知一齊玩開識咗好多年嘅幾對好朋友都相繼在呢年間同另一半分咗手,唉...作為朋友聽到不禁有d失望同可惜,覺得身邊嘅人同事在自己不在港嘅一年都有好大轉變,上年見佢地一雙一對還好地地,心諗佢地最少果對都拍咗5年拖,應該打風都打唔甩,做定人情飲喜酒,誰不知...總之家家有本難唸的經啦!短短一聚好似變咗單身俱樂部咁,都幾搞笑~~有時諗諗下single都有single好!anyway,希望身邊嘅朋友都解決到各自嘅問題,開開心心啦!

No comments: